Zavřít X :

Ing. Marián Uličný - Montáže a prodej elektronických zabezpečovacích systémů

e-mail: ulicny@maruli.cz, info@maruli.cz, internetová prodejna: www.maruli.cz, tel.: +420 607164 561, mobil:+420 606 498 220, +420 775 094 725, fax: 568 422 612

Počet zboží v košíku :

podrobné hledání

Obchodní podmínky

Tyto obchodní podmínky platí pro nákup  zboží v internetové prodejně na internetových stránkách www.maruli.cz

Obchodní podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího – provozovatele internetových stránek  www.maruli.cz  zabezpečovací systémy on-line a práva a povinnosti kupujícího prostřednictvím internetové prodejny – zákazník.

1. Ceny

2. Způsob objednání zboží

  • On-line prostřednictvím internetovém prodejny. Při objednávce on-line vyplňte prosím fakturační adresu a dodací adresu pokud je místo dodaní jiné než na fakturační adrese. Do poznámky můžete uvést vaše další požadavky.
  • E-mailemulicny@maruli.cz  
    • Uveďte kód zboží, případně další požadavky, přesnou adresu dodání, IČ, DIČ, telefonní číslo, e-mail, kontakt pro případné upřesnění objednávky.
  • Telefonicky na mobilní telefon:  +420 606 498 220.
    • U telefonické objednávky většího rozsahu požadujeme doplnění telefonické objednávky  písemným potvrzením  ze strany zákazníka.

Objednávka je návrhem kupní smlouvy.  Kupní smlouva mezi zákazníkem a prodejcem vzniká potvrzením objednávky na uvedený e-mail kupujícího (u objednávky zabezpečovacího systému s montáži pro bydlení dodejte prosím potvrzení nebo prohlášení, že zabezpečovaný objekt je rodinným domem, bytovým domem nebo bytem, popř. doklad, z něhož je patrné, o jaký typ nemovitosti se jedná).  Viz. legislativa  DPH u montáží zabezpečovacích systémů pro bydlení) Legislativní úprava  r. 2013.

3. Způsob zrušení objednávky

Zrušit  potvrzenou objednávku lze kdykoliv, telefonicky na číslo +420 606 498 220 , nebo na e-mail:  ulicny@maruli.cz.

4. Vlastnické právo na objednané zboží

Vlastnické právo na objednané a dodané zboží přechází na kupujícího jeho převzetím a zaplacením kupní ceny. S kupní cenou je kupující seznámen při objednání:

5. Prodávající

Prodávající má povinnost vyřídit závaznou objednávku bez montáže do 5 pracovních dnů ode dne přijetí a potvrzení, pokud není uveden jiný termín dodání objednaného zboží, odeslat objednané zboží a dodat na uvedenou adresu kupujícího. V zásilce obdrží kupující objednané zboží, záruční list (pokud je součástí komponentu), fakturu- dodací list.

6. Ochrana osobních dat

Osobní data, která jsou součásti objednávky, jsou považována za důvěrná. Tyto údaje jsou dle zákona chráněny proti zneužití a zásadně nejsou sdělovány třetím osobám, kromě těch , které se přímo podílejí na vyřízení objednávky zákazníka.

7. Kupující

Kupující uvede správnou a úplnou poštovní adresu, na kterou má být objednané zboží zasláno. Kupující odebere objednané zboží a zaplatí celkovou cenu při dobírce. S celkovou cenou je kupující srozuměn při vyplňování elektronické objednávky ještě před její závazným potvrzením. Potvrzení objednávky přichází na uvedený e-mail následně po odeslání automaticky,  v ostatních případech objednávky e-mailem nebo telefonicky bude zaslána na sdělenou nebo uvednou adresu informace o ceně s vyžádaním písemného potvrzení uvedené ceny zákazníkem. 

8. Dodání zboží

Zboží je dodáno na uvedenou adresu objednatele na dobírku Českou poštou –  balíkem do ruky s pojištěním do 5 pracovních dnů na území ČR.  Základní částka balného s pojištěním a doručením zásilky na území ČR činí 190,-- Kč s DPH. Platí pro balíky do váhy 30 kg.

9. Převzetí zásilky

Při převzetí zásilky od doručovatele kupující překontroluje za přítomnosti doručovatele neporušenost obalu a balící pásky zásilky. Pokud je obal a balící páska (fólie) zjevně porušena, může překontrolovat kupující obsah zásilky za přítomnosti doručovatele nebo odmítnout převzetí zásilky, která má zjevně hrubě poškozený obal. Volejte,prosím +420 606 498 220.  V případě převzetí takovéto zásilky od doručovatele nemá kupující žádné nároky na pozdější reklamace poškozené zásilky vůči prodejci. V tomto případě řeší reklamaci ohledně poškození a neúplnosti zásilky kupující pouze s dopravcem.

10. Vrácení objednaného zboží

V souladu s platnou legislativou ČR má kupující právo (pokud si objednal zboží on-line prostřednictvím internetového obchodu, telefonicky, e - mailem) vrátit (odstoupit od smlouvy) takto zakoupené zboží do 14-ti dnů od jeho převzetí.  Do 14 dnů má možnost zboží vrátit a nebo doporučeným dopisem sdělit prodejci , že zboží vrací - odstupuje od smlouvy. Určující je datum doručení zboží a nebo dopisu prodávajícímu (zde musí být prokazatelný datum v lhůte poslední -14. den). Pokud se tak rozhodne, musí nepoškozené zboží, bez známek užívání nebo opotřebení, v původním obalu a s veškerým příslušenstvím poslat zpět na uvedenou adresu jako obyčejnou pojištěnou zásilku, nikoliv na dobírku.  Po obdržení vráceného zboží prodávající kupujícímu vrátí zpět příslušnou částku včetně poštovného předem dohodnutým způsobem -poštovní poukázkou, bankovním převodem ... ► Záruka a reklamace

11. Řešení případného sporu mezi mnou a zákazníkem ( Nařízení  ČOI, platforma zřízená Evropskou komisi ).

V případě, že dojde mezi mnou a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu kterým je:

Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz

Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 


 

 

Aktualizace stránky:  11. 2. 2010,  20.4.2010,  14.4. 2011, 2.9. 2011,  2.1. 2011, 24.2. 2012 (změna názvu doručení balíku-  místo obchodní balík na balík do ruky,) 15.4. 2016: Doplnění textu: čl.11: řešení případného vzájemného sporu mezi mnou a zákazníkem cestou České obchodní inspekce anebo cestou platformy pro řešení sporů online zřízené Evropskou komusí.

20.2. 2017 v souvislosti se zaváděním EET pro internetové obchody, dodání zboží jenom na dobírku.

24.11.2017 kontrola a dílčí úpravy textu.

23.1. 2018